Mainostajille
Smartcart mediana
Älykärryissä näytettyä mainontaa pidetään hyvänä ja hyödyllisenä, sekä mainonta myös huomataan ja muistetaan hyvin. SMARTCART-älykärryn mainonta toteuttaa kustannustehokkaimmin päivittäistavara- ja käyttötavarakaupan mainostajien tärkeimmän tavoitteen eli ostotapahtuman; mainonnan ostokonversio on tuoteryhmästä riippuen 5-20%.
Brändien mahdollisuudet kohdentaa markkinointiaan yksittäisiin kuluttajiin myymälän sisällä ovat toistaiseksi olleet erittäin rajalliset. SMARTCART tekee sen mahdolliseksi.
SMARTCART on ainoa media tuotteen ja ostopäätöksen välissä.
Monta tapaa näkyä - mainonnan muodot
Lisää näkyvyyttä laaja-alaisesti myymälässä tai mainosta valituissa osioissa. SMARTCART sisältää monia eri mainosmuotoja. Mainoksesi voi näkyä ostoslistassa, resepteissä tai tuotehakua tehdessä.
Mainonta voidaan esittää myös hakusanojen perusteella tai voit hyödyntää myymäläsijaintia.
Kaikki mainosmuotomme ovat yhdisteltävissä ja muokattavissa mainostajan tarpeen mukaan. Voit myös valita, haluatko rakentaa kampanjasi paikallisesti vai valtakunnallisesti. SMARTCART-myymälöiden verkosta kattaa reilut 100 K-Supermarket -ja K-Citymarket Myymälää. SMARTCART toteuttaa myös mainostajille räätälöityjä myymälämarkkinoinnin tutkimuksia, joissa pureudutaan mm. kuluttajien mielikuvaan tuotteesta ja mainonnan ostokonversioon.
Katso alla olevasta videosta lisää mainostamisesta SMARTCART-älykärryssä!
TILAA TÄSTÄ MYYMÄLÄMARKKINOINNIN TUTKIMUKSEN KOOSTE
Olemme tutkineet yhteistyössä asiakasymmärrystoimisto KUULAS Helsingin kanssa mm. mainonnan ostokonversiota, mainossisältöjä sekä näiden vaikutuksia eri kuluttajaryhmien ostokäyttäytymiseen. Haluaisitko kuulla näistä lisää? Tilaa tutkimus alla olevasta linkistä ja asiantuntijamme on sinuun pian yhteydessä!
TILAA UUSIN TUTKIMUS TÄSTÄPYYDÄ TARJOUS!
Käytä alla olevaa lomaketta tai lähetä meille sähköpostia! Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
OTA YHTEYTTÄ ASIANTUNTIJOIHIMME

